Misleidend…

Gisteren las ik in de krant: Stormloop op filialen Hans Anders door stuntverkoop. Een complete bril voor 35 euro was de stunt waarmee ze uitpakten. De keten had 10 tot 15000 brillen begroot maar zag snel in dat dat een vergissing was. Vanaf de eerste telling al zaten ze boven de 21000. Chaos dus. In Leuven werden klanten al om 16.45u geweigerd, terwijl de winkel maar om 18u zou dichtgaan. Een dame die daar om veiligheidsredenen niet meer binnen mocht vroeg zich af “Hoe ernstig moet je zulke campagnes dan nog nemen?” Sukkeltje, ze weet niet eens wat misleidende reclame is. Wat ik net nog meemaakte, is nog een categorie of 10 tot 15000 erger. Het ging over een meegroeistoel die in promotie stond in het reclameblad van Kruidvat. Normaal 79,99 euro en nu 39,99 euro. Perfect voor deze oma.

De folder ging in vanaf dinsdag. Ik dus verleden week dinsdag in alle vroegte naar Kruidvat. Euhm, mijn vroegte hé. Ik was er rond kwart voor 11. De winkel was dus nog maar een goei uur open. Ik vraag naar de stoel en de verkoopster zegt: “Sorry mevrouw maar die is al uitverkocht hoor!” Ik kan even niet goed volgen en met een bedenkelijk gezicht vraag ik “Nu al uitverkocht!?” Dan moet ze toegeven dat ze er eigenlijk maar 1 binnengekregen hadden. Eén, one, uno, un!!!! Niet te bestellen ook. Ik krijg enkel nog het advies te wachten op een volgende promotie. O, wat ben ik nu blij! *lach groen* Verschillende winkels in de omgeving deed ik nog af en allemaal met hetzelfde resultaat. Als dàt geen misleidende reclame is dan weet ik het ook niet. Onze jongen (die er toch nog te klein voor is maar het was echt wel een koopje) heeft dus nog geen stoel.

Deze ook lezen?

Reacties gesloten.